AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-HISTOIRE_COVER-PAIN-AVOINE_REVISION-DESKTOP_2021

Povestea A-DERMA

Totul a început în anii 1970, când Pierre Fabre, un farmacist din Castres, pasionat de botanică, a ales ovăzul, o plantă uitată la acea vreme, dar care era folosită de mai bine de trei milenii în scopuri medicinale. Acesta a fost începutul unei lungi căutări care continuă și astăzi în sud-vestul Franței.

Acest ovăz DERMAtologic, sau „Avoine”, în limba franceză, a inspirat numele mărcii A-DERMA și a dat naștere în 1982 primului produs al brandului, săpunul dermatologic de curățare cu lapte de ovăz, care a fost, de asemenea, primul syndet (săpun fără săpun) din farmacii, o mărturie a unui brand de pionierat, deoarece cu acest produs s-a născut și industria dermatocosmetică pe bază de plante...

Au fost dezvoltate produse noi și inovatoare, care se numără acum printre cel mai bine vândute și recomandate de medici, precum și instrumente care să ajute medicii și consumatorii să gestioneze anumite boli:

 1993

Dublu succes cu lansarea Dermalibour, prima formulă industrială de pe piață pe bază de cupru-zinc, și a Epitheliale, produse reparatoare și calmante pentru pielea fragilă și iritată. 

Publicarea S.C.O.R.A.D., un scor de evaluare și primul instrument de monitorizare a evoluției dermatitei atopice, de către ETFAD (European Task Force on Atopic Dermatitis) în parteneriat cu A-DERMA. În prezent, este scara de referință pentru verificarea eficienței tratamentelor pentru dermatita atopică. Aceasta a fost urmată de versiunea sa „orientată către pacient” (Patient-Oriented) în 2009: PO-SCORAD.

A-DERMA a fost lider în ceea ce privește includerea consumatorilor în dezvoltarea de instrumente și produse pentru îmbunătățirea stării lor de bine, începutul „Centrării pe pacient".

PO-SCORAD

A-DERMA a fost lider în ceea ce privește includerea pacienților în dezvoltarea de instrumente și produse pentru îmbunătățirea stării lor de bine, începutul „Centrării pe pacient".
 

DESCOPERĂ TESTUL PO-SCORAD

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-HISTOIRE_SCORAD_2021 880x880

 1994

SCORAD a anunțat apariția pe piață a gameiEXOMEGA în 1994, produse concepute pentru pielea foarte uscată cu tendință spre eczeme atopice, care sunt în continuare recomandate de medici și vândute în întreaga lume.

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-HISTOIRE_EXOMEGA_REVISION-DESKTOP_2021 980x980

EXOMEGA cel mai bine vândută gamă A-DERMA din lume

Gama Exomega a devenit un bestseller la nivel mondial și de atunci a fost extinsă pentru a oferi o soluție completă pentru pielea uscată predispusă la eczeme atopice

DESCOPERĂ GAMA

 1998

După 16 ani de cercetare continuă asupra Avena Sativa, una dintre cele 300 de specii ale sale a fost aleasă ca fiind cel mai bun aliat al pielii, pentru finețea și bogăția sa în ingrediente active: varietatea Rhea, ovăz alb pur, pe care A-DERMA îl numește Rhealba® și care a devenit apoi ingredientul activ unic și exclusiv care este și astăzi simbolul brandului. Laboratoarele A-DERMA se bucură de utilizarea sa exclusivă. În caz contrar, probabil că aceasta ar fi dispărut.

Dar cercetătorii noștri nu se opresc aici. La inițiativa domnului Pierre FABRE, aceștia vor explora noi ingrediente active în lăstarii foarte tineri de ovăz Rhealba® numiți PLANTULE.

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-HISTOIRE_FONDATEUR-REVISION-DESKTOP_2021

CUVÂNTUL FONDATORULUI NOSTRU

Întotdeauna am trăit cu o pasiune pentru plante. Timp de 15 ani, am studiat o plantă care nu încetează să ne uimească: ovăzul Rhealba®, un soi pur și rar de ovăz alb. Această plantă prețioasă și unică este sufletul A-DERMA. În timp ce lucram la Institutul Pasteur din București la o cereală, orzul, am ajuns să cunosc plantulele și proprietățile lor foarte speciale. Cercetările noastre asupra plantulelor de ovăz au dus la câteva rezultate foarte încurajatoare, care deschid multe orizonturi noi.

Domnul Pierre Fabre - Fondator.

■ 2009

Laboratoarele A-DERMA au creat astfel un nou ingredient activ: Extractul din plantule de ovăz Rhealba®, lăstari tineri și proaspeți de ovăz recoltați între 10 și 12 săptămâni, când ating concentrația maximă de molecule active: flavonoide calmante și saponine reechilibrante. Plantulele de ovăz Rhealba® garantează, de asemenea, o siguranță maximă. Extractul lor nu conține proteine detectabile.

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-HISTOIRE_AVOINE_2021

O nouă eră a început odată cu reînnoirea gamei EXOMEGA, iar la începutul anului următor, în 2010, A-DERMA a devenit independentă și a părăsit marca DUCRAY. Acest brand dermatologic pe bază de plante a reușit să își creeze propriul teritoriu, un echilibru inteligent între știință și plante și a pornit să cucerească noi segmente de piață și noi țări.

Prima decizie a fost ca toată producția de ovăz Rhealba® să fie cultivată organic.

A doua decizie importantă pentru brand a fost să căutăm un loc pentru cultivarea ingredientelor noastre active care să încorporeze și brandul. După multe vizite, muncă și multă cercetare muzeografică, Terre d'Avoine își deschide porțile în 2013! De atunci, primim anual 3.000 de persoane din întreaga lume pentru a trăi experiența A-DERMA și pentru a înțelege istoria autentică a lanțului său scurt de aprovizionare complet controlat.

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-HISTOIRE_TAD_2021 1202x500

DESCOPERIȚI TERRE D'AVOINE

 

 2014

Când intuiția devine realitate... Încă de la început, și în special cu conotația sa pediatrică puternică, A-DERMA s-a adresat celor mai fragile tipuri de piele. După mai mulți ani de studii, un grup de lucru, anchete epidemiologice și lucrări de modelare, pielea fragilă devine o realitate științifică odată cu publicarea definiției și a clasificărilor sale în foarte respectata publicație JEADV (Journal of the European Academy of Dermatology and Venerology - Revista Academiei Europene de Dermatologie și Venerologie).

A-DERMA devine ovăzul dermatologic pentru pielea fragilă și își stabilește domeniul mai mult ca niciodată.

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-HISTOIRE_PHYS-AC_REVISION_2021 980x980

Lansarea Phys-AC în 2014

2014 a fost, de asemenea, anul lansării gamei Phys-AC, produse de îngrijire fiziologică a pielii noastre pentru tenul cu tendință acneică. A-DERMA a pătruns pe o mare piață dermatologică globală și poate acum să ajute adolescenții!

DESCOPERIȚI GAMA

 2016

Portofoliul de produse a continuat să crească într-un ritm rapid cu A-DERMA PROTECT, gama noastră de produse de îngrijire solară. Datorită accentului dermatologic specific pentru „pielea fragilă” și a noului ingredient activ dedicat acesteia, uleiul vegetal de ovăz Rhealba®, gama și-a făcut loc în lumina reflectoarelor.

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-HISTOIRE_PROTECT_REVISION_2021 980x980

Gama de îngrijire solară PROTECT

INOVAȚIE BREVETATĂ ÎN DOMENIUL PROTECȚIEI SOLARE*, rezultatul a 7 ani de cercetare: Barriestolide® derivat din uleiul vegetal de ovăz Rhealba® întărește bariera fragilă a pielii**. Combinat cu un sistem de filtre brevetat* , cu numai 4 filtre, protejează pielea fragilă de razele UV.

*Brevet în așteptare **Test in vitro
 

DESCOPERĂ GAMA

 2017

Recunoaștere în Germania, liderul pieței europene de dermatocosmetice: ovăzul nostru a fost ales planta medicinală a anului!

AD_WEBSITE_BRAND-PAGE_DP-HISTOIRE_TEST-TEXTURE_2021 577x577

 2018

În 2018, a fost creată o cartă a valorilor și angajamentelor, Carta „Clean & Green”, care impune utilizarea doar a ingredientelor necesare pentru eficacitatea produsului și a unui număr maxim de ingrediente de origine naturală. Aceasta a contribuit la cele mai recente produse, cu inovații precum: Gel-uleiul de masaj EPITHELIALE AH DUO, CUTALGAN, sau SPRAY-UL EMOLIENT EXOMEGA CONTROL

Sus